המדריך המלא לבניית אתר תדמית

אתר תדמית

רוצים לעשות שינוי ? תרצה לשוחח עם נציגינו? השאר פרטים ונחזור אליכם בהקדם

לא מעט עסקים קטנים מחפשים דרכים בשביל לקדם את עצמם ולבלוט מעל המתחרים שלהם. אם בעבר התחרות התבצעה בדרכי הפרסום הישן כמו: שלטים, כרזות, מודעות בעיתון ועוד, כיום הקדמה הטכנולוגית הכניסה מגוון רחב של אופקי קידום ואחד מהם הוא אתר תדמית.

בניית אתר תדמית הינה משימה הדורשת לא מעט השקעה של זמן ואנרגיה. לכן, מאמר זה יסקר את כל המידע שאתם צריכים לדעת על אתר תדמית.

מהו אתר תדמית?

אתר תדמית הוא אתר ברשת האינטרנט שנועד לקדם עסק, בעל מקצוע או חברה. ברוב אתרי התדמית תוכלו למצוא דפים כמו: דף הבית, אודות ודפי שירותים ובלוג. תהליך בניית אתר תדמית אמור להתחיל באפיון, עיצובו ובנייתו של האתר.

המטרה של כל תהליך היא לבנות אתר תדמית עם עיצוב שווה עין, תוכן איכותי ומסרים עמוקים שירגשו את הלקוחות הפוטנציאלים שלכם. אתר תדמית הוא מעין כרטיס ביקור דיגיטלי, כך שאם מחפשים את שם העסק שלכם בגוגל, ימצאו אותו.

אתר תדמית: למי הוא מתאים?

בניית אתרי תדמית מתאימה לבעלי עסקים המחפשים להציג מידע אודות העסק, השירות או המוצר שהחברה מספקת ועוד. לכן, בניית אתר תדמית יתאים לכל בית עסק שמקדם שירותים מסויימים, רעיון, ארגון שרוצה להגדיל את החשיפה שלו או עמותה שרוצה לקדם אג'נדה מסוימת.

בנוסף אתרי תדמית מתאימים לכל התחומים. היום אנשים נוטים לחפש הכל באינטרנט דרך גוגל. לכן, חשוב שמאוד שתהיה לכם נוכחות שיבלוט מעל כל המתחרים שלכם, יביא אליכם את לקוחות חדשים וחוזרים.

כיצד בונים אתר תדמית?

הדרך לבניית אתר תדמית עוברת דרך שתי אופציות עיקריות לבניית אתר תדמית והן:

  • בנייה לבד – בנייה לבד, מצריכה מבונה האתר להבין בדיוק כיצד בונים את האתר ואיזו פלטפורמה הוא רוצה לבנות. יש כאלו שעוברים קורסים לבניית אתר וקידום בשביל לדעת יותר טוב על מלאכת בניית האתר.
    היום ישנן לאל מעט אופציות לבנות אתר באופן עצמאי. זה אולי חוסך כסף, אך במידה וחלק בבניית האתר לא נכון, העיצוב לא מתאים או שחסר יידע יכול לפגוע בסיכויי ההצלחה של האתר שלכם.
  • בנייה ביחד עם חברת אתרים – בנייה עם חברת אתרים, תוכלו לעבוד עם אנשי מקצוע מכל התחומים שצריך – כותבי תוכן, מעצבים, בוני אתרים ועוד. הם אמורים ללוות אתכם ולתת לכם מענה במידה ומשהו קורה.

כיצד בונים אתר תדמית?

קידום אתרי אינטרנט כיום הוא קריטי בשביל שיגיעו אליכם לקוחות חדשים. אחרי שעברתם את השלב הראשון של בניית האתר, עכשיו נותר לקדם אותו.
כיום אפשר לקדם את האתר שלכם בכמה ערוצים ובכמה דרכים.

קידום אורגני

קידום אורגני הוא בעצם קידום טבעי וחינמי. הקידום מתבצע לפי סט חוקים שעוזרים להבין איך האלגוריתם החיפוש של גוגל עובד וככה האתרים מקודמים. ישנם להוסיף לאתר וורדפס, שהוא בעל קוד פתוח בעל שינויים, והתוסף מכוון אתכם מה צריך להיות בכל עמוד או פוסט באתר.

קידום אורגני מוצלח תלוי בכתיבת תוכן איכותי ובבחירת במילות מפתח טובות  שיכולות לקדם את האתר אל המקומות ראשונים בחיפוש. מעבר לקידום שאפשר לעשות בתוך האתר ערוץ נוסף לקידום אורגני הוא קידום ברשתות החברתיות.

עוד ערוץ שהתפתח וממשיך להתפתח הוא הרשתות החברתיות. לא מעט מידע זורם ועובר משמה. אתם יכולים לקדם את האתר שלכם ברשתות החברתיות ולשים לינק בפוסטים שלכם שיובילו לאתר שלכם.

קידום ממומן

קידום ממומן הוא קידום בעזרת כסף שמתורגם לקמפיינים ברשתות החברתיות או במנועי חיפוש כמו: גוגל. זהו ערוץ חשיפה והגדלת הכנסות וחשיפה גדולה משום שהוא בכסף והוא מכסה יותר "אזורים".

אתם יכולים לשכור שירות של קמפיינרים עצמאיים שיעזרו לכם עם זה או שאם אתם עובדים עם חברה לבנייה וקידום אתרים תוכלו להיעזר בהם או לעשות לבד קמפיינים לקידום האתר שלכם.

מספר טיפים לכתיבת תוכן מקורי ומעניין לאתר שלכם

אחד המאפיינים העיקריים באתר הוא התוכן שלו. אם התוכן של האתר שלכם לא יהיה איכותי, רוב הסיכויים שהאתר שלכם לא ימריא, לא יהיו כניסות ולא תקבלו את החשיפה שאתם מייחלים. לכן המטרה שלכם היא להגיע למצב שהתוכן יהיה מספיק איכותי למשוך גולשים אליכם. לכן, החלטנו לכתוב עבורכם מספר טיפים מנצחים לתוכן איכותי:

  1. כתיבת תוכן עם ערך מוסף על השירות שלכם – כל מאמר או כתבה שעולה לאתר חייבת להיות כזו שתספק ערך מוסף אודות המוצר שלכם. אם הכתיבה לא תכיל ערך מוסף הגולשים לא יקראו את החומר שיש באתר ויעזבו אותו.
  2. כמות קטנה של מילים במאמר עלולה לפגוע באיכותו – חשוב לכתוב תוכן לאתר שלא יהיה קצר מדי. ההמלצה היא לכתוב מאמרים עם מינימום של 400-500 מילים. זה גם משפר את הראות של המאמר.
  3. שמירה על מבנה מאמר דומה – חשוב לשמור על מבנה קבוע של מאמרים שאתם תעלו לאתר שלכם. הבדלים גדולים מדי בין מאמר למאמר זה יראה רע. לעומת זאת מבנה קבוע, הגולשים ידעו פחות או יותר איך המאמר שהם יכנסו אליו יראה וכך יהיה להם סדר בעין.
  4. חשוב לשמור על רמת כתיבה שיווקית – ברגע שתתחילו לכתוב מאמרים עבור האתר שלכם, תרצו לכתוב יותר מידי בצורה שיווקית, אתם חשופים באיבוד גולשים פוטנציאלים. הדרך הכי נכונה היא לגלות איך לשלב נכון בין תוכן מעניין לתוכן שבעל מטרות שיווקיות שאמור להניע לפעולה. ברגע שתמצאו את האיזון בין שניהם תוכלו להפיק את המיטב מהתוכן שלכם.