בלוג
ההשפעה של פרסום בפייסבוק

רוצים לעשות שינוי ? תרצה לשוחח עם נציגינו? השאר פרטים ונחזור אליכם בהקדם
הרשתות החברתיות ובראשן פייסבוק, הן אלו אשר נותנות את הטון ומכתיבות את ההתנהגות הצרכנית של רבדים שונים באוכלוסייה. התהודה הרבה שיש לכל פרסום ולכל פוסט יוצרת אפקטיביות עצומה וזאת לעומת כל שאר אמצעי הפרסם המוכרים והחדשים.
האופציה של פרסום בפייסבוק
כל בעל עסק ללא קשר לתחום העיסוק שלו אשר מפרסם באופן קבוע בפייסבוק יוצר אינטראקציה עם הקהל. גולשי הפייסבוק הם אנשים אקטיביים, הם יסמנו לייק על מוצר שאהוב עליהם, יגיבו תגובה מסוימת אשר קשורה להתרשמות שלהם מהמוצר שעליו יש פרסום, או הם יגלשו דרך הפייסבוק ויגיעו לאתר הרשמי של החברה כדי להיחשף למוצריה.
היתרון הגדול של הרשת הוא שהציבור בכל הגילאים אוהב מאד לגלוש בדף הפייסבוק ולקבל עוד ועוד מסרים, תכנים ואפשרויות. גולשי הפייסבוק נכנסים בממוצע כמה וכמה פעמים בכל יום כדי לראות מה חדש בפייסבוק, כך שאחוז החשיפה באמצעות רשת זו הוא גבוה במיוחד ואינו בר השוואה לכל צורת פרסום אחרת במציאות הנוכחית.
האפקטיביות של פרסום בפייסבוק
שיטות הפרסום החדשניות מאפשרות לפעול באמצעות שיטות חדשות שהן ממוקדות מטרה. כך משרדי הפרסום מסוגלים לפלח את קהל הלקוחות על פי קריטריונים שהם הדומיננטיים ביותר עבור הפריט המסוים. כמו גילם של הרוכשים, אם הפריט מיועד לנערות בתיכון, רק הן תקבלנה את המסרים הללו וכל שאר החברים בדף פייסבוק הזה, לא יידעו על כך. זוהי דרך מצוינת להגיע רק לקהל הרלוונטי ומתוך נתח שוק זה לזכות באחוז גבוה של לקוחות שרוכשים, כיוון שמדובר במוצר איכותי או כיוון שיש כעת מבצע אטרקטיבי במיוחד.
בדרך זו סיכויי ההצלחה גדלים בצורה מטאורית. משרד הפרסום בוחן לאורך כל הדרך את המדדים השונים כדי להבין את אחוזי ההצלחה. בהתאם לכך הם מבצעים את השינויים הנדרשים כמו פניה לקהלים נוספים, עצירת הקמפיין, או הכנת דף נחיתה חדש.
פרסום חדשני בפייסבוק
יצירת קמפיינים פרסומיים בפייסבוק מתרחשת רק כמה שנים טובות ולכן לכל מי שעוסק בכך לומד כל הזמן כיצד להשתכלל ולמצוא נתיבים נוספים לליבו של הקהל וגם לכיסו. תקופת הקורונה בה רוב הציבור רכש מוצרים און ליין זירזה יותר את המשמעויות המעולות של שיטת הפרסום החדשנית.
אתרים מקוונים רבים הפכו להיות מקור הכנסה יחיד לעסקים השונים. ללא הפעילות העסקית הזו קיימת סבירות גבוהה שעסקים רבים ששרדו את התקופה הקשה, לא היו שורדים אותה ללא פרסום בפייסבוק.
אתרים מקוונים
המטרה החשובה ביותר למפרסם היא לסחוף את הגולשים לאתר כדי שהם ייהנו מהאתר האיכותי שהוא הקים. כאן הם יקראו מידע, יעשירו את הידע שלהם, יגלו דברים רבים על המוצרים שעליהם לא ידעו ובסוף המסלול קיים סיכוי שהם יהפכו ללקוחות וירכשו מוצר או כמה מוצרים, על פי הצורך שלהם.