מה זה לינקדאין?

websteps - לינקדאין

רוצים לעשות שינוי ? תרצה לשוחח עם נציגינו? השאר פרטים ונחזור אליכם בהקדם

בעיקרון, פרופיל ב- LinkedIn הוא כמו גרסה מקוונת של קורות החיים שלך. אם אינך יודע מאיפה להתחיל, כיצד לכתוב כותרת מקצועית בלינקדאין או לנסות להפוך את פרופיל הלינקדאין שלך לגלוי יותר. ברגע שיש לך חשבון LinkedIn, הוא צריך להיות מלוטש כמו קורות החיים שלך בפועל, כך שתוכל לצפות שקשרים מקצועיים ומגייסים יסתכלו על זה.

הדרך האחרונה לשפר את פרופיל הלינקדאין שלך היא להוסיף כתובות אתרים למודעות כפי שהוספו ביישומי LinkedIn, או – כמו תמונת פרופיל, קישור לדף הפרופיל שלך ותיאור הקריירה שלך.

לחצן Follow LinkedIn

הוסף לחצן Follow LinkedIn של החברה לאתר שלך כדי לקדם תוכן שאתה משתף בפלטפורמה. שים את כפתור הלינקדאין במקום הראשון, מכיוון שאתה חושב שהוא יוביל לרוב המניות בלינקדאין, וזה ככל הנראה רלוונטי ויזכה אותך בנקודות. הרציונל הוא שרטט-טוויטים שלך נחשב כשותף של לינקדאין ומוסיף את הציון שלך כשאתה משתף את עדכוני LinkedIn שלך. כמו כן, וודא שאתה משתף את הערותיך, מכיוון ש- LinkedIn אינה מענישה אותך על פרסום קישורים המביאים קוראים ל- LinkedIn.

שתף את הפרופיל האישי או העסקי שלך ב- LinkedIn

אם תרצה לשתף את הפרופיל האישי או העסקי שלך ב- LinkedIn נשמח לדון בו אם תרצה בכך. אנו יכולים לעזור לך להתחבר, למצוא משרות, להקצות משרות אם ברצונך להשתמש ב- LinkedIn כדי לגייס, וליצור קשר עם שירות הלקוחות של LinkedIn אם יש לנו בעיות. הישאר מעודכן בחדשות הכלכליות והתעסוקתיות האחרונות על ידי יצירת קשר עם LinkedIn, LinkedIn או LinkedIn Pulse.

במה לינקדאין משתמשת

מדוע היא שונה מרשתות חברתיות אחרות ולמה היא עובדת בפועל. לינקדאין הוא אתר רשת מקצועי שמסייע לאנשים להתחבר, לשתף חוויות, לכתוב קורות חיים ולמצוא משרות. בראש ובראשונה, ללינקדאין יש מטרה שונה מזו של אתרי רשתות חברתיות מקצועיים וקשורים לעסקים. זו לא פלטפורמה "מקצועית", שמקשה על פלטפורמות אחרות לדון באתר.

לינקדאין השיקה את LinkedIn Pulse

LinkedIn Pulse שנוספה היום, כדי להגדיל את הנוכחות, הטווח והחלפת התוכן. הוקמה כפלטפורמה עבור ידוענים ומשפיעים מהשורה הראשונה, והיא נפתחה לציבור ב -1 במרץ 2016 בהשקעה של 1.5 מיליון דולר מלינקדאין. מאז ייצר LinkedIn Pulse יותר מ -2.2 מיליון משתמשים פעילים חודשיים ייחודיים ולמעלה מ -1,000 מיליון צפיות בדפים.

לינקדאין

לינקדאין היא בחינם, אך גרסת מנוי שנקראת לינקדאין פרימיום מציעה תכונות רבות יותר, כמו האפשרות לצפות בפרופילים ולגשת לתוכן מכל מקום בעולם, וכן גישה לתכונות מתקדמות יותר כמו שיתוף תמונות, וידאו צ'אט ועוד. פרמיום של לינקדאין הוא גרסת מנוי של לינקדאין שמוסיפה תכונה חדשה: תצוגת פרימיום של תצוגות הפרופיל שלך, מנוע חיפוש חזק יותר ומגוון תכונות אחרות.

האם לינקדאין דומה לרשתות חברתיות אחרות?

אם אתה יודע להשתמש בפייסבוק וברשתות חברתיות דומות אחרותלינקדאין דומה במקצת, אך חלק מהתכונות מתמחות יותר ומכוונות למקצוענים. תכונות אלה יכולות להיות שימושיות עבור משתמשי LinkedIn, כמו אלה שרוצים להמשיך בקריירה חדשה או לקדם עסק משלהם. קבוצות לינקדאין הן דרך נהדרת ליצור קשר עם אנשים שמתעניינים בענף שלך, וזה מקום יקר מאוד להתחבר בין ענפים ולהקים את עצמך כמומחה. זה יכול להיות גם כלי שימושי לאנשים בעולם העסקים, בין אם אתם מחפשים קריירה חדשה או מומחה מבוסס בענף.

למה פרופיל לינקדאין חשוב?

עכשיו שאתה יודע מה זה לינקדאין חשוב לדעת למה פרופיל לינקדאין כל כך חשוב. כשתסיים את קורס הלינקדאין של Udemy, יהיו לך יותר מיומנויות להשיג תוצאות טובות יותר ב- LinkedIn. ללמוד כיצד להשתמש ב- LinkedIn ולמקסם את היתרונות שהיא מציעה יכול לעזור לך לבנות קשרים מקצועיים חזקים יותר ולהגביר את המוניטין המקוון שלך. אם אתה רוצה לדעת מה זה ואיך להשתמש בו, קורס זה יעזור לך להשיג את יעדיך בקלות. מכיוון ש- LinkedIn מיועדת לרשתות חברתיות מקצועיות, המידע בפרופיל שלך חייב להיות מקצועי, קשור לעבודה, כשיר ומקצועי ומנוסה. למרות שאינך צריך להתאים את פרופיל הלינקדאין שלך ליישום שלך כפי שהיית עושה בקורות החיים שלך, אתה זקוק ליכולת לכתוב פרופיל לינקדאין מלא ונכון למילת מפתח שתואם לסוג המשרה שאתה רוצה.

אם אתה משווק הזדמנויות עבודה דרך LinkedIn?

אם אתה משווק הזדמנויות עבודה דרך LinkedIn זו תוספת נהדרת לחגורת הכלים שלך. אם ברצונך להשתמש ב- LinkedIn לגיוס לחברה משלך, תוכל לפרסם ולהגיש מועמדות למשרות בלינקדאין. אתה יכול למצוא אותם על ידי בניית מערכות יחסים ברשת שלך ושאלה אם הם יכולים להציב אותך לתפקידים מתאימים. עם LinkedIn Recruiter, ניתן להשתמש בחיפושים השמורים שלך כדי לשמור את קריטריוני החיפוש שלך

תוכל להשתמש ב- LinkedIn

תוכל להשתמש ב- LinkedIn כדי להציג את קורות החיים שלך, לחפש מקומות עבודה ולשפר את המוניטין המקצועי שלך על ידי פרסום עדכונים ואינטראקציה עם אנשים אחרים. באמצעות LinkedIn תוכלו לחקור את הפרופילים ואת היסטוריית התעסוקה של אחרים, ליצור פרופיל, לבחור אנשים אחרים ש- LinkedIn עשויה להציע להם כאנשי קשר פוטנציאליים, להזמין אחרים ליצור איתכם קשר ולראות אם הם עשויים להתעניין בכם. זוהי דרך נהדרת להשפיע על לינקדאין, מכיוון שהיא נחשבת לרשת חברתית. אם אתה יכול לשתף תוכן שעשוי לעניין את הקשרים שלך ב- LinkedIn, פוסטים נוספים יכולים ליצור הזדמנויות נוספות לחשיפה ומעורבות.