מה זה פינטרסט?

פינטרסט - websteps

רוצים לעשות שינוי ? תרצה לשוחח עם נציגינו? השאר פרטים ונחזור אליכם בהקדם

בשבועות האחרונים יש הרבה באז סביב Pinterest, אז חשבתי שהגיע הזמן לשתף את כל מה שאתה צריך לדעת על Pinterest לצלמים. אסביר כיצד להגדיר את חשבון Pinterest שלך, ליצור ולנהל לוח Pinterest, ליצור סיכות, ולהראות לך חלופה לאפליקציה ל- Pinterest, שתרצה להשתמש בה כדי לנהל את חשבונך ב- Mac שלך. מעבדות אינפוגרפיקה בדקו מה זה Pinterest (או אם אתה משתמש בסלנג Pinterest מה זה).

אם אתה מעוניין בנושא מסויים?

אם אתה מעוניין בנושא כמו בישול או קישוט תוכל למצוא תמונה שאתה אוהב ולשמור אותה על לוח המודעות שלך ב- Pinterest. Pinterest תשאל אותך אם אתה מוצא כמה נושאים שמעניינים אותך, ותוכל לקשר לדפי Pinterest באתר המותג שלך כדי שהעוקבים שלך בפלטפורמה יידעו שהם יוכלו למצוא אותך גם ב- Pinterest. חשוב גם לאסוף ולאחסן סיכות מכל האתרים שאתה גולש כדי ליצור ספריית מדיה חזקה של Pinterest. כאן, Pinterest יכול להתחיל לספק לכם אוסף סיכות וקישורים למספר אתרים אחרים. ברגע ששותפו את הסיכות העשירות שלך על ידי Pinterest, הם יהיו זמינים לכל העולם בפינטרסט לצפייה, הצבעה מחדש והפניה לאתר שלך.

מה ניתן לעשות עם תמונות באתר ?

כאשר לקוח גולש באתר שלך ורואה תמונה של משהו שהוא אוהב הוא יכול להוסיף אותו לחשבון Pinterest שלו וללחוץ על כפתור "שמור", כלומר יותר אנשים יכולים למצוא את המוצר שלך ב- Pinterest. אם אתה מצמיד משהו שאתה מוצא בכל מקום באינטרנט, אתה יכול גם ליצור עט על ידי הצמדה של עט Pinterest קיים על לוח Pinterest שלך. אם אתה אוהב את הפין שלך, ניתן לאחסן אותו כפונקציית סיכה של Pinterest או כסימניה על לוח Pinterest שלך.

מכיוון שסיכות שניתן לרכוש כל כך נגישות לעסקים Pinterest היא בוננזה למכירת מדיה חברתית מכיוון שהיא מספקת מנוע חיפוש מלא רק כדי למצוא את המוצרים שלך. מודעות פינטרסט מעניקות לסיכות שלך יותר תשומת לב, ו -60 אחוז מהמשתמשים מגלים מותגים ומוצרים חדשים באמצעות מודעות פינטרסט, ואחת לשתי רכישות לאחר שראו סיכה מקודמת. כשותף רשמי לשיווק ב- Pinterest, תוכלו לעקוב ולמדוד את הצמיחה של Pinterest ולראות כיצד מספר העוקבים השתנה לאורך זמן.

השימוש ב- Pinterest כחברה

הוא מושלם להצגת המוצרים והשירותים שלך, מכיוון שלרוב זו דרך יעילה עבור כל כך הרבה משתמשים להתכונן לפני שהם קונים. מכיוון שמשתמשים רבים בפינטרסט משתמשים ב- Pinterest כדי לאחסן את הסיכות שלהם לרכישה ולהחזרה מאוחרים יותר, Pinterest היא פלטפורמה נהדרת לעסקים למכור שירותים ומוצרים ולקדם תוכן.

בפיד הביתי שלך ב- Pinterest

אתה אמור לראות רשימה של אנשים שעוקבים אחריך ואת הסיכות שאתה # Ve רשמת. אם משתמשי Pinterest אחרים מחליטים לעקוב אחר אחד מהלוחות שלך, הסיכות על הלוח שלך יתמלאו בסיכות על הלוחות האלה. עם פרסום ב- Pinterest מגיע האפשרות לבחור סיכות ללוחות מסוימים ולמודעות Pinterest. אתה בוחר את האנשים שנכנסים לאתר, ואתה מסתכל על הסיכות שלך ב- Pinterest והקהל הקיים שלך.

אם לעוקבים שלכם נמאס לראות אותם סיכות הגיוני ש- Pinterest יבחינו בכך והסיכות שלכם כנראה יזכו ליותר תשומת לב. זה נהדר שיש עוקבים בפינטרסט, וראיות חברתיות יכולות להיות רבות עוצמה, אבל פינטרסט לא משרתת את הסיכות שלה לפי הסדר שאתה עוקב אחרי האנשים על הלוח שלך וכל מה שהם מדביקים.

זו הסיבה ש- Pinterest יצרה שלושה עדכונים המאפשרים לך לגלוש בסיכות ולמצוא את ההשראה שאתה מחפש תוכלו לגלוש בפלטפורמת Pinterest כדי לגלות תוכן שאחרים כבר פרסמו. אם אתה משתמש בפינטרסט באייפון או אנדרואיד, אתה יכול לעקוף את פינטרסט ולקישורי סיכה ולפרסם תמונות מאתרים אחרים לחשבון Pinterest שלך באמצעות כפתור הסיכה.

תוכלו לגלוש ב- Pinterest ולראות מה משתמשים אחרים הצמידו, ולמצוא תמונות, מתכונים והוראות. לאחר שיצרתם מתכון על לוח הפינטרסט שלכם, תוכלו ללחוץ על תמונה ולעיין בפינטרסט כדי למצוא את התמונה של המנה הטעימה שתרצו לטעום.

ב- Pinterest.com

אנשים יכולים להעלות תמונות מהמחשבים שלהם ולהצמיד דברים שהם מוצאים באינטרנט באמצעות הסימנייה של Pinterest. ניתן גם להצטרף לפינטרסט כחברה, המאפשרת לראות אילו תוכן ואתרים פופולריים ביותר בפינטרסט. אם אתה מגלה ש- Pinterest הוא המקום בשבילך, תוכל להשתמש בתגיות Pinterest כדי להגדיר מגוון אירועי המרה באתר שלך. מודעות Pinterest הן מבנה של מיקום בתשלום, כלומר אתה מציב מודעות בעדכון Pinterest שלך או מחפש באופן המכוון לקהל האידיאלי שלך.