זה מה פרסום אורגני בפייסבוק?

פייסבוק - websteps

רוצים לעשות שינוי ? תרצה לשוחח עם נציגינו? השאר פרטים ונחזור אליכם בהקדם

אנשים רבים יטענו שהישג יד אורגני בפייסבוק מת, וזה בהחלט לא, אבל אני כאן כדי לומר לך שלא. תום החיפוש האורגני של פייסבוק הסתיים, אז זה הגיוני לחלוטין, לא?

למי טוב פייסבוק?

חברות ובמיוחד משווקות מדיה חברתית, משיגות תוצאות מוצקות באמצעות תרומות אורגניות, אז מדוע על Marketerspay להשתמש בפלטפורמת המודעות שלהן? כדי להגיע לטווח אורגני בפייסבוק, אתה תמיד צריך לחשוב מה הצרכנים רוצים, מה פייסבוק רוצה, ואיך להשיג את החתך. האם להקפיד על פרסום אורגני בפייסבוק או כדאי להסתעף ולהשקיע בפרסום בפייסבוק בתשלום? מדוע על משווק לשלם עבור פרסום אקולוגי במקום להשתמש בפלטפורמות המודעות שלו? בקיצור, אתה משלם לפייסבוק סכום כסף מסוים כדי שהעמוד שלך ותוכנו יהיו זמינים לקהל יעד של משתמשים ללא צורך בטקטיקות הסברה אורגניות. שיווק אורגני בפייסבוק מתייחס לפוסטים שפורסמו בפייסבוק שאין מאחוריהם תקציב. פוסטים בתשלום ופוסטים אורגניים מאפשרים לפייסבוק לדווח על הכנסות בתשלום ולא אורגני.

פרסום עסקים דיגיטלי

אם אתה רוצה לקחת את השיווק הדיגיטלי שלך בפייסבוק לשלב הבא אתה צריך לשקול פרסום ממומן בפייסבוק, אבל רובנו שוכחים. כדי להפיק את המרב מפרסום פייסבוק, ייתכן שיהיה צורך בשילוב של מדיה בתשלום, מודעות ניוזפיד, תרומות מוגדלות ואופטימיזציה של דף הפרופיל שלך. למרות שפרסום תוכן בפייסבוק הוא בחינם, אם אתה רוצה שמאמצי השיווק שלך יניבו פרי, עליך להשתמש בפלטפורמות מודעות בתשלום. אחת הדרכים לעשות זאת היא באמצעות פוסטים של Boost Facebook, או אם מספיק עוקבים נצברים באמצעות פעילויות שיווק אורגניות בפייסבוק, בחרו בפרסום בתשלום. אסטרטגיה זו יכולה להיות דרך נהדרת להשתמש במעט מהתקציב שלך כדי להגדיל את טווח ההגעה שלך ולזהות ביתר קלות את המיקומים הטובים ביותר שלך, אז העז ללכת על זה. אך אל תתעלם ממסעות פרסום בתשלום כדי להרחיב את עמוד הפייסבוק שלך, טקטיקה שהיא חלק מהתוכנית של פייסבוק לשפר את טווח ההגעה האורגני שלה עד שנת 2021. אם ברצונך להגדיל את טווח ההגעה האורגני שלך בפייסבוק, אם חסר לך מזומן עבור מודעות , אל תדאג.

איך אפשר להגדיל את הטווח האורגני בפייסבוק ?

אם אתה רוצה להגדיל את מעורבותך ואת טווח ההגעה האורגני שלך בפייסבוק הגיע הזמן להוסיף סרטונים לאסטרטגיית התוכן שלך ברשתות חברתיות. חשוב להבין מהו תוכן משמעותי לפני שתחשוף את האסטרטגיה שלך להגביר את המעורבות שלך, אך אם אינך יכול ליצור סרטון בפייסבוק מכיוון שאין לך תקציב גדול או הרבה זמן, אתה מתגעגע לאפשרות באופן אורגני. הראה לעוקבים שלך בפייסבוק צפה. בעוד שניתן לצלם סרטונים על מנת להגיע לטווח ההגעה האורגני של פייסבוק, הווידיאו אינו פורמט התוכן היחיד שהפלטפורמה משתמשת בו. מדריך זה יראה לך כיצד ליצור תוכנית אורגנית השומרת על מעורבות ומספקת מודעות פייסבוק רווחיות

וכיצד להשתמש בשיווק Messenger כדי להפיק את המרב מאסטרטגיית השיווק שלך בפייסבוק. למד לנצל את כוחן של קבוצות פייסבוק להרחיב את טווח ההגעה האורגני שלך למותג שלך.

ניתן להשתמש בשיווק אורגני בפייסבוק כדי לעדכן את המשתמשים שלך, לשמור אותם מעורבים, כמו גם לשווק אותם באמצעות מדיה חברתית.

אם אתם מתמקדים בלגרום ליות אשנים לדבר עד הדף שלכם אז...

אם אתה מתמקד בלגרום ליותר אנשים לדבר על הדף שלך קל להגדיל את טווח ההגעה האורגני שלך בפייסבוק. אם אתה מפרסם באופן קבוע תוכן בעל ערך, מעורבות הקהל שלך תגדל ופייסבוק תעריך את התוכן שלך. לא משנה איזה סוג תוכן אתה יוצר עבור קהלי היעד שלך, אתה יכול לצפות שהישג האורגני שלך יגדל. שיווק אורגני בפייסבוק מושלם לבניית מודעות למותג כך שתקבל יותר טווח אורגני.

ארבעת הטיפים האלה הם דרך נהדרת להגדיל את טווח ההגעה האורגני שלך בפייסבוק ולהגדיל את הקהל שלך ללא עלות. שש דמויות הפעולות הללו לשיפור טווח ההגעה שלך בפייסבוק עולות בראשך.

לפי פייסבוק

הדרך הנפוצה ביותר להגיע לאנשים בפייסבוק היא על ידי פרסום בדף שלהם. טווח הגעה אורגני מתייחס למספר האנשים שרואים את הפוסטים שלך ברשתות החברתיות בעדכון החדשות שלך מבלי לבזבז כסף. על פי פייסבוק, זה מדד ליכולת שלך להגיע לאנשים פשוט על ידי פרסום בדפים שלך. אורגני טווח התייחס לכמה אנשים ראו את התוכן שלך, בחינם ואורגני, בעדכוני החדשות של פייסבוק.