קריאות לפעולה

קריאות לפעולה - websteps

רוצים לעשות שינוי ? תרצה לשוחח עם נציגינו? השאר פרטים ונחזור אליכם בהקדם

כיצד לשפר את קריאות לפעולה המדיה החברתית שלך?

קריאה לפעולה, אך מרבית המשווקים מתקשים לבטא את אסטרטגיות המדיה החברתית שלהם ולזכות בעוקבים. התארתי מספר אסטרטגיות מדיה חברתית שלדעתי באמת פוגעות במטרה בכל מה שקשור לקריאה לפעולה. בפוסט זה אפרט מספר מהם, ומה חשבתי לפגוע בשוק היעד של המשווקים (וחשוב מכך עבור המשווקים עצמם) כאשר הם מגיעים לקריאתם לפעולה.

אחת הדרכים לשפר את תצוגות המדיה החברתית שלך

היא להנגיש את הפוסטים שלך לקורא – ידידותי וקל לעיניים. לכן, אם אפשר, שקול לפרסם סוגי הודעות אנושיות כדי להגדיל את המעורבות ברשתות החברתיות. עזור לעוקבים שלך לשתף את הפוסט שלך שוב כשאתה מפרסם בדפי המדיה החברתית שלך, וגם עזור להם לשתף את הפוסט שלך שוב.

תוכל להגדיל את הקליקים שמקבלים שיתופי המדיה החברתית שלך על ידי קריאה לפעולות בפוסטים שלך

אתה יכול גם ליצור hashtags לתוכן שנוצר על ידי משתמשים, כך שתוכל למצוא את התוכן שלך מהר יותר. כדי להגביר את המעורבות שלך במדיה החברתית, עליך להגדיל את מספר הקריאות לפעולה בפייסבוק, בטוויטר, באינסטגרם וברשתות חברתיות אחרות שלך.

לכן

עליכם לוודא שתצוגות המדיה החברתית שלכם תמיד זמינות, וכדי לנצל זאת, עליכם לנסות לוודא שהן חלק מיצירת תוכן המדיה החברתית שלכם. זה נכון במיוחד כשמדובר ביישום קריאות לפעולה בפוסטים בפייסבוק. לא תוכל לכלול אותם בכל האינטראקציות שלך ברשתות החברתיות, אך זה יהפוך את השיווק שלך ליעיל יותר.

זכור לפרסם תוכן המשפיע על קהל היעד שלך ולהתאים את אסטרטגיית המדיה שלך לפלטפורמת המדיה החברתית בה אתה משתמש. בארה"ב, שיווק במדיה חברתית מהווה יותר מ -80% מכלל הצפיות בפייסבוק, בטוויטר ובגוגל +.

אסטרטגיית המדיה החברתית שלך צריכה להגדיל את מספר העוקבים שיש לחברה שלך

לא רק בפייסבוק, אלא גם בטוויטר וב- Google +. כתוצאה מכך תגדיל את העוקבים שלך, תגדיל את מעורבותך ותשפר את אותות המדיה החברתית האחרים ש- Google משתמשת בה כדי להעריך את האתר שלך.

אם אין לך זמן לעקוב אחר הקמפיינים החברתיים שלך

עליך להשקיע במערכת ניהול מדיה חברתית כגון טוויטר, פייסבוק, גוגל + או לינקדאין. התבונן בזרימת התנועה באתר האינטרנט שלך והשתמש בה כדי לארגן את מסעות הפרסום שלך ברשתות החברתיות. עכשיו שאתה חמוש בטיפים אלה למדיה חברתית, הטמיע אותם באסטרטגיית המדיה החברתית שלך והגדיל את מעורבותך ברשתות החברתיות. הגדל את העוקבים שלך בפייסבוק, את עוקבי הטוויטר ואת המעורבות של גוגל +, כמו גם את המעורבות ברשתות החברתיות.

היה משווק זריז למדיה חברתית ועקוב תמיד אחר עדכונים ברשתות החברתיות ובאתר שלך

באפשרותך להוסיף סמל מדיה חברתית לאתר, להוסיף את הזנות המדיה החברתית שלך לסרגל הצד שלך ולקדם את כל חשבונות המדיה החברתית שלך באמצעות שיווק בדוא"ל. היו פעילים והיו פעילים כך שאנשים יוכלו לומר לכם בסוף כל פוסט בבלוג שהם עוקבים אחריך ברשתות החברתיות.

לדוגמא

תוכל לקרוא לפעולות בדף הפייסבוק שלך, בטוויטר, באינסטגרם, בלינקדאין, בפינטרסט ובפלטפורמות מדיה חברתית אחרות – קריאת פעולות. השתמש בתכונות הקמפיין העדכניות ביותר לקריאה לפעולה של מדיה חברתית כדי לקדם את הקמפיין שלך ולהשתמש בו בקמפיינים השיווקיים שלך בדוא"ל.

קריאות לפעולה גורמות לעוקבים שלך לפעולה ולתת משמעות לתוכן המדיה החברתית שלך

אך הם יכולים גם לעשות הרבה יותר. לדוגמה, אם אתה מפרסם כיתוב ברשתות החברתיות, אתה יכול לתייג את אותה שיחה – גם כן – עם כמה האשטגים ולהציג אותה מדי יום בעמוד הפייסבוק שלך, בטוויטר, באינסטגרם, בלינקדאין, בפינטרסט ובמדיה חברתית אחרת.

קריאות לפעולה חשובות משתי סיבות: הן מעודדות מעורבות ומביאות אנשים למכור משהו. התקשר לפעול ולעודד אותך לקרוא את ההודעה שלך, להירשם לרשימת הדוא"ל שלך או לבצע מכירה.

קריאות לפעולה ברשתות החברתיות הן דרך נהדרת לשמור על המבקרים בהישג יד ולשמור על קשר איתם

אם יש לך הזדמנויות לשפר את מעורבותך במדיה החברתית, זה יכול לסייע לעסק שלך לייעל את האסטרטגיה שלך ככל שיותר לידים מתקשרים עם התוכן שלך ועוקבים אחרי העסק שלך ברשתות החברתיות. הבנת טיפים אלה למדיה חברתית היא מכריעה, אך חשוב עוד יותר לשלב אותם בתוכן השיווקי שלך עבור מדיה חברתית. אם אתה כבר משתמש במדיה חברתית, תוכל ללמוד עוד כיצד להגדיל את מעורבות המשתמשים בפלטפורמת המדיה החברתית שתבחר.

השתמש בטיפים אלה לשיווק ברשתות חברתיות

כדי לפתח אסטרטגיה רווחית והימנע מהפסד כסף על שיווק לא יעיל על ידי ביצוע הטיפים במדריך שלנו ליצירת אסטרטגיה רשמית של מדיה חברתית. אסטרטגיה זו מסבירה את תוכנית המדיה החברתית שלך באותן אסטרטגיות וכלים שבהם השתמשת כדי ליצור אותה, כמו גם אסטרטגיות השיווק הטובות ביותר עבור העסק שלך.