בלוג
רשת המדיה של גוגל

רוצים לעשות שינוי ? תרצה לשוחח עם נציגינו? השאר פרטים ונחזור אליכם בהקדם
רשת המדיה של גוגל (GDN), כשמה כן היא, היא רשת הפרסום הגדולה ביותר באינטרנט. עם יותר מ -2 מיליון אתרים מרחבי העולם ומודעות באתרים של גוגל, כולל YouTube ו- Gmail, רשת המודעות של גוגל היא אחת מרשתות המודעות החזקות ביותר בתולדות הפרסום המקוון. הרשת, המאפשרת הצגת מודעות במיליוני אתרים, סרטונים ואפליקציות, יכולה להרחיב את טווח ההגעה של קמפיין פרסומי מעבר לרשת החיפוש של גוגל.
רשת המדיה של גוגל
הקהל של רשת המדיה של גוגל כולל את גוגל ואתרי השותפים שלה שנרשמו לרשת שלה. רשת החיפוש של גוגל, רשת המודעות הגדולה בעולם עם למעלה משני מיליון אתרים, מהווה את רוב זה, אך מציעה שפע של אתרים לבחירה.
היא ענקית וכוללת את כל המודעות שיכולות להופיע ברשת החיפוש של גוגל, כמו גם את הדפים של גוגל עצמם. ישנם יותר משני מיליון אתרים המנוהלים על ידי Conversant, Yahoo, Bing ו- Google, ויש מספר אתרים זמינים למיקום מודעות, כולל הניו יורק טיימס, וושינגטון פוסט, הופינגטון פוסט ורבים נוספים.
מודעה ברשת המדיה של גוגל יכולה להיות פשוטה או מורכבת כמו פרסום בדפים של גוגל עצמה. אך עם Google Ads, אתה משלב את אותו התוכן כמו כל מודעה אחרת של Google, כגון תוצאות חיפוש, מודעות חיפוש ותוכן אחר.
אתה בטח מכיר את התמונות החיות ומושכות את העין בהן אתה יכול להשתמש ברשת המדיה של Google
רשת מודעות זו מציבה מודעות באתרים שנבחרו בקפידה באמצעות אלגוריתם התצוגה של גוגל. כאשר אתה יוצר מודעת תמונה או טקסט ברשת Google Ads, הרבה יותר קל ליצור מודעה רספונסיבית מאשר מודעת באנר שיכולה להופיע בפינה השמאלית העליונה של הדף או אפילו בתחתית הדף. אתה יכול להשתמש בו בדרכים אחרות, כמו למשל כתמונת רקע, אך 67.5 אחוז מהמודעות שם הן למעשה רק מודעות טקסט, על פי גוגל. במילים פשוטות, אתה יכול להירשם לאתר שאמור להיות חלק מרשת המדיה של גוגל ואז להציע לו נדל"ן להציג מודעות תמונה. לאחר מכן תוכל למקם מודעות הממוקדות למבקרים באתר שלך כאשר הם מבקרים באתרים אחרים. כדי לגלות אילו אתרים מציגים מודעות Google ואילו אידיאליים תרצה להציג, השתמש בתכנון AdWords לתצוגה. התבוננות בדוחות המיקומים ברשתות התצוגה של Google כדי לראות היכן המודעות שלך מוצגות יכולה לספר לך הרבה על סוג המודעה שאתה מחפש, כמו גם על מיקום המודעה שלך.
רשת המדיה של גוגל מציעה אפשרויות מיקוד מרובות כדי להבטיח שהמודעות שלך מוצגות בפני המשתמשים הרלוונטיים ביותר וכי האתר שלך ממוקם בצורה הטובה ביותר.
אם אתה עסק קטן שאין לך תקציב פרסום גדול, רשת המדיה של גוגל ו- Google AdWords הן האפשרויות הטובות ביותר שלך. באפשרותך ליצור קבוצת יעד לרימרקטינג דרך רשת המדיה של גוגל, לייבא אותה ל- Google Ads או ליצור אותה ב- Google Analytics.
קל לעשות זאת אם אתה יודע בדיוק למי אתה רוצה להגיע
ולכן בהחלט עליך לבחור בזה. רשת המדיה של גוגל היא דרך נהדרת להגיע לקהל רחב יותר מאשר גוגל אדוורדס או גוגל אנליטיקס. אם ברצונך להגיע לקהל רחב יותר, תוכל להיכנס באמצעות Google Ads, אם לא, אך תגיע לקהל רחב יותר.
רשת המדיה של גוגל
היא ענקית, ולדברי גוגל, 90% ממשתמשי האינטרנט רואים דפים ברשת זו. על פי מחקר שנערך לאחרונה, ניתן להגיע אל 93 אחוז ממשתמשי האינטרנט דרך רשת המודעות של גוגל, עם סך של 1.5 מיליארד צפיות ביום. רשת המדיה מגיעה ליותר מ 90% ממשתמשי האינטרנט ברחבי העולם, כולל Gmail ו- YouTube, כך שזו דרך נהדרת להגיע ל 93% ממשתמשי האינטרנט.
על פי Wordstream, 20% מכל התעבורה של AdWords היא לרשת המדיה של גוגל ו -92% ממשתמשי האינטרנט בארה"ב. יש לו יותר משני מיליון אתרים ומגיע ליותר מ -90% ממשתמשי האינטרנט, על פי גוגל.
קמפיינים ברשת המדיה של גוגל יכולים לגשת למיליוני אתרים ואפליקציות לנייד, על פי גוגל. אתרים כמו Gmail ו- YouTube הם האתרים הפופולאריים ביותר ברשת המודעות של גוגל, עם יותר מ -1.5 מיליארד מבקרים מדי חודש.
רשת המדיה של גוגל היא חלק חשוב מהעסק היומיומי שמתרחש במנוע החיפוש של גוגל ובמנועי החיפוש כמו Gmail, חיפוש גוגל ומפות גוגל. מודעות מודעות, מודעות באנר נראות באתרים שונים ומשתמשים נצפים על ידי מודעות אלה כשהם גולשים ברשת המודעות של גוגל, הכוללת את YouTube.
המודעות ברשת המדיה של גוגל הן יותר נגן רקע ומופיעות רק כאשר אדם עוסק בפעילויות אחרות. הם מופיעים באתרים שאינם בבעלות גוגל, כגון YouTube, מפות גוגל, Gmail, YouTube וחיפוש Google.