קידום ממומן PPC
רוצים לעשות שינוי ? תרצה לשוחח עם נציגינו? השאר פרטים ונחזור אליכם בהקדם
קידום ממומן בגוגל
קידום ממומן בגוגל זהו חלק שנותן לעסק שלכם תוצאות יחסית מהירות. זה עובד בשיטה מאד פשוטה ובה אנחנו משלמים כסף על מנת שהמודעה או הדף נחיתה שלנו יופיעו במקומות הראשונים במנוע החיפוש של גוגל. המודעות של הקידום הממומן בגוגל מוצגות בשני מקומות מרכזיים: מקום אחד זהו רשת החיפוש כלומר במנוע החיפוש של גוגל מעל התוצאות האורגניות (שמקודמות בצורה אורגנית) וברשת המדיה אילו הם אתרים שמשתפים פעולה עם גוגל ומפרסמים בהם את המודעות. מאחורינו עשרות לקוחות מרוצים משירות קידום ממומן בגוגל, אנחנו דואגים לתת לכל לקוח יחס אישי תוך שמירה על הערכים של החברה שהם אמינות, מקצועיות ושקיפות שאיתם אנחנו שומרים על לקוחותינו.
Google Ads, שנקראה בעבר Google AdWords, היא פלטפורמת פרסום בתשלום לקליק (PPC) המפרסמת מודעות לעסקים בתשלום. ליבת Google Ads מוטמעת ברשת החיפוש, המאפשרת למפרסמים להציג את המודעות העסקיות שלהם למשתמשים המחפשים באופן פעיל את המוצרים והשירותים שמציעה חברה. סוכנות P PCP WebFX מפתחת ומנהלת קמפיינים פרסומיים בתשלום בפלטפורמות כמו פרסום בגוגל ומפרסום של מיקרוסופט. בעבר ידועה בזכות adwords של גוגל, והיא כיום אחת מפלטפורמות הפרסום הפופולריות ביותר באינטרנט ומנוע החיפוש הגדול ביותר בעולם.
מילות מפתח
אופטימיזציה של מילות מפתח יכולה בעקיפין לסייע בהעלאת ציון האיכות של קמפיין פרסום PPC. Google Ads משתמשת בשילוב של יצירת מודעה ומכרז של מילות מפתח מסוימות כדי לקבוע מה אתה מוכן לשלם עבור כל קליק עבור מודעה, שכן היא פועלת במערכת מכירה פומבית בזמן אמת. כדי לזכות במכירה פומבית של מודעות Google ולראות כיצד מודעות Google שלך מופיעות עם מילות מפתח רלוונטיות, עליך לבצע אופטימיזציה לציון האיכות ולסכום הצעת המחיר שלך. ככל שדירוג האיכות שלך גבוה יותר, כך גוגל תחייב פחות את המפרסם (או נותן החסות) עבור המודעות שלך, וככל שערך ה"איכות "יהיה גבוה יותר, כך עלות הפרסום תהיה נמוכה יותר.
Google Ads
היא יקרה – יעילה מכיוון שאתה מקבל תשלום רק אם מישהו לוחץ על המודעה שלך. מפרסמים יכולים לעקוב ישירות אחר מיקום המודעות שלהם בזמן אמת, כמו גם על שיעור הקליקים. מיקוד גיאוגרפי מאפשר לחברות לסייג קליקים לפי מיקום ועוזר להן להופיע בחיפוש.
בעזרת כלי חכם בשם Research Advertising, המסופק על ידי החבר'ה ב- SEMrush, אתה יכול לראות לאילו מילות מפתח מתחרים שלך מכוונים למילות המפתח שלך ב- Google Ads.
כאשר משתמש מבצע חיפוש המכיל מילת מפתח ספציפית גוגל תציג את מודעת המפרסם כתוצאת חיפוש בתשלום. חברות המפרסמות בתוצאות חיפוש מחויבות כשמישהו לוחץ על המודעה שלהם, מה שמסביר מדוע אנו יודעים על פרסום בתשלום לכל קליק (PPC). אם ברצונך לבנות את תקציב Google Ads שלך ולפתח קמפיין, אנו יכולים לעזור לך עם שירותי ניהול P PC עבור Google Ads, אך זה נועד למאמר אחר. אז אם אתה משתמש במחיר לקליק לקידום המוצרים והשירותים שלך, פרסום בגוגל צריך להיות חלק מהאסטרטגיה בתשלום שלך, בדיוק כפי שהוא מבחינות מסוימות (למעט אולי מודעות פייסבוק).
אם אתה חושב להתחיל עם Google Ads או שאתה על סף התמוטטות, פירוט היתרונות שלנו יכול לעזור לך. אנו מקווים שמודעות Google שלנו עזרו לך לקבל החלטה טובה יותר אם זה מתאים לעסק שלך או לא.
Google Ads מאפשרת לך ליצור ולשתף מודעות מתוזמנות
Google Ads מאפשרת לך ליצור ולשתף מודעות מתוזמנות היטב עבור קהל היעד שלך בין אם בנייד או בשולחן העבודה, בנייד או בשולחן העבודה. עכשיו שאתה יודע אילו סוגי מודעות אתה יכול להפעיל ולמה Google Ads נועד, נבדוק כיצד לבצע אופטימיזציה של המודעות שלך בעזרת מתכנן מילות המפתח של Google. לדוגמה, תוכנית AdWords של גוגל מאפשרת לך להציב ולהציג מודעות ב- Google AdSense ובאתרים המשתתפים. תשכחו מ- ROI טוב: אופטימיזציה של מודעות Google במחיר מראה לך כיצד למקסם את ההוצאות שלך על מודעות Google באמצעות HubSpot כדי להשיג את החזר ה- ROI הטוב ביותר.
מודעות גילוי כוללות תכונות רבות המסייעות לך לנהל מודעות לתגובה ישירה בדומה למודעות Gmail, בדומה לאופן החיפוש של Google וניהול מודעות Gmail.
Google Ads מאפשרת לחברות ליצור מודעות המוצגות בפני אנשים שביקרו לאחרונה באתר שלהם
Google Ads מאפשרת לחברות ליצור מודעות המוצגות בפני אנשים שביקרו לאחרונה באתר שלהם עבור עסקים בתשלום, מודעות גוגל יכולות להיות דרך נהדרת לנהל תעבורה רלוונטית ומוסמכת בדיוק כאשר אנשים מחפשים את סוג המוצר או השירות שהעסק שלך מציע. פרסום בגוגל מגיע למפרסמים ברגע שהם מחפשים הצעה, ומגיעים ללידים חמים.
Google Ads מבוססת על מערכת הצעות מחיר בה אתה כמפרסם בוחר את הסכום המקסימלי שאתה מוכן לשלם עבור כל קליק על המודעה שלך Google Ads היא פלטפורמת פרסום של תשלום לקליק, כלומר אתה משלם רק אם מישהו לוחץ על המודעות שלך. הדבר הטוב ביותר במודעות גוגל הוא שכאשר משתמשים ממש לוחצים על המודעות, הם משלמים. מתחרים מסוימים משתמשים בגוגל אדוורדס ואף עשויים להציע בתנאי מותג, אך משלמים לך רק אם משתמש לוחץ על מודעה, לא כאשר הוא מחפש אותך.
פרסום באמזון ו- Google Ads הם שניהם כלי פרסום מצוינים שיכולים להיות חלק יעיל באסטרטגיית השיווק המקוונת שלך. כפי שאתה יכול לראות, פייסבוק הצליחה לגוון את אסטרטגיית הפרסום שלה באמצעות Google AdWords ו- Amazon Advertising.
מודעות Google ופייסבוק הן שתי אפשרויות מצוינות לפרסום PPC ובמקרים רבים שתי הפלטפורמות פועלות בצורה הטובה ביותר בשימוש יחד
Google Ads, שנקראה בעבר AdWords, היא פלטפורמת פרסום המופעלת על ידי Google Surprise וכיום היא אחת מפלטפורמות הפרסום הפופולריות ביותר בעולם. הם "שתי הגורילות" של פרסום P-PC וזו אלטרנטיבה מצוינת לפרסום באמזון ולפרסום באמזון פריים.