קידום אורגני
קידום אורגני

רוצים לעשות שינוי ? תרצה לשוחח עם נציגינו? השאר פרטים ונחזור אליכם בהקדם
אתה יכול לשמור על קניות ב- Google באופן אורגני או להוסיף מודעות להצעות בחינם הממוקדות לכסף שאתה כבר מוציא על פרסום. תוכל ליצור מודעות שופינג ראווה על ידי קיבוץ מוצרים קשורים למודעות דרך ממשק ה- API של Google Ads. תוכנית זו מאפשרת למשווקים לרשום מודעות מוצרים בתשלום באזורים שונים בגוגל, כולל חיפוש, מנועי חיפוש, AdWords, Google Analytics ומדינת מנועי החיפוש. גוגל מציגה דוחות אורגניים בתשלום ב- AdWords, שמעניקים למפרסמים תובנה לגבי שאילתות וביצועים במבט אחד.
היכן אפשר לשבל קידום אורגני וממומן
היכן שאורגני ותשלום סביר בדוק כיצד תוכל לשלב SEO ו- PPC במאמצי השיווק שלך במנועי החיפוש לקבלת תוצאות טובות יותר. הדרך הראשונה היא למקם את האתר שלך עם SEO גבוה בתוצאות החיפוש, והדרך השנייה הייתה להשתמש ב- Google Ads כדי להציב מודעות בראש התוצאות האורגניות לפרסום.
כשגוגל מזהה חיפוש כמניע מסחרי הוא מציג בראש הדף ארבע מודעות כדי לדחוף תוצאות אורגניות. מודעות אלה הן מודעות שהוצבו בפלטפורמת הפרסום של גוגל ומופיעות כתוצאה מכך. אמנם לפעמים שיווק דיגיטלי אינו נחשב לפרסום, אלא הוא למעשה פרסום, אך אתה יכול לדעת מהי מודעה לפי מה שהיא נראית.
אם ברצונך להופיע בחלק העליון של העמוד
לחיפוש מסוים שבו גוגל מציגה מודעה עליך לעבור תהליך הצעת מחיר המכונה Google Ads (לשעבר Google AdWords). גוגל תציג בפניך מודעות בתשלום על סמך מונח חיפוש מוגדר וסכום הכסף שאתה מוכן לשלם עבור PPC. פירוש דירוג מודעות לרכישות הוא ש- Google קובעת באופן אלגוריתמי את תוצאות החיפוש הטובות ביותר עבור מונחי החיפוש הפופולאריים ביותר במנוע החיפוש. היתרון של שיווק P PC הוא שאתה משלם כאשר אנשים אמיתיים באמת לוחצים על המודעות שלך.
אמנם שיווק אורגני
הוא פיתרון ארוך טווח, שיווק בתשלום לקליק (PPC) יכול להיות דרך נהדרת עבור חברות לראות תוצאות במהירות. אם לובי ביולוגי הוא התוכנית ארוכת הטווח שלך, פרסום בתשלום יכול לעזור לך לקבל את התגמולים שלך במהירות, אך זו לא בהכרח האפשרות הטובה ביותר עבור העסק שלך.
אם אתה משתמש בפלטפורמה בתשלום של גוגל אדס, המערכת תגמול את השתתפותך על שיפור הדירוג האורגני שלך. אמנם מודעות בתשלום מכוונות למעשה תנועה לאתר שלך, אך לדירוג האורגני שלהן יהיו גם יתרונות עקיפים.
כאשר אתה מציג מודעות מוצרים בתשלום ב- Google Merchant Center, המוצרים שלך יופיעו באופן מיידי כמודעות אורגניות בחינם, בנוסף למודעות בתשלום רגילות. כשאתה משלם עבור מודעת מוצר, היא תופיע גם לעגלת הקניות שלך ובתוצאות החיפוש של גוגל.
פרסום בתשלום בגוגל ובפייסבוק
פרסום בתשלום בגוגל ובפייסבוק נוטה לשבת מעל תוצאות אורגניות ולהופיע בחלק העליון של תוצאות החיפוש
ולא למטה. אמנם זה לא אומר שיווק בתשלום הוא אפשרות טובה יותר משיווק אורגני, אך הבולטות שלו גורמת למשתמשים לראות את האתר שלך כאיורגני יותר. מודעות חיפוש בתשלום נועדו לשלב ולחקות את המראה והתחושה של פרסום אורגני, כמו עגלת הקניות של Google וחיפוש Google.
אם אתה כבר מייעל את מנועי החיפוש ומשלם עבור מודעות טקסט בגוגל תוכל לגשת לדוח מיוחד זה כדי ללמוד עוד על אופן השימוש ב- Google Ads כדי להשיג לידים לעסק שלך. הגדלת הדירוג האורגני שלך על ידי פרסום עבור אותן מילות מפתח יכולה אפילו לעלות כסף ל- Google בקליקים שאבדו בתשלום. הסיבה לכך היא שמודעות קניות מנסות להשוות עם רישומים אורגניים ומודעות טקסט, אך הן אינן יעילות באותה מידה.
מה עדיף קידום אורגני או ממומן?
האם כדאי לך לטרוח בתשלום עבור מודעות כמו גוגל אדוורדס או לשחק את המשחק הארוך עם קידום אתרים אורגני? בכל הנוגע לבחירה בין חיפוש בתשלום לחיפוש אורגני בגוגל
אנו יכולים להציע עצות מועילות. בין אם אתה פותח עסק ובין אם אתה מעוניין להרחיב את העסק המצליח כבר, הבנת ההבדלים בין חיפוש אורגני לבין פרסום ברשת החיפוש בתשלום היא קריטית לפיתוח אסטרטגיה שיווקית מוצלחת. בין אם אתה יזם חדש שרק התחיל את דרכו בנוף השיווק הדיגיטלי, ובין אם אתה צריך להשתמש בסוגים השונים של חיפושים בגוגל, הן חיפושים אורגניים והן חיפושי תשלומים מציעים מגוון הזדמנויות הצלחה באופטימיזציה למנועי חיפוש. בסופו של דבר, חשוב להבין את היתרונות שבשימוש ב- PPC בתשלום ובשיווק אורגני חיפוש בתוכנית השיווק שלך.
שתיהן משלימות לאסטרטגיית השיווק שלך במנועי חיפוש אך תוכל לקבל תמונת מצב של מילות מפתח בתשלום ואורגניות על ידי קישור מודעות Google שלך וחשבונות מסוף החיפוש. תוכל גם לקבל קליקים בתשלום על תוצאות חיפוש אורגניות במסוף החיפוש של Google (GSC), המקושר למודעות Google. אחת הדרכים הטובות ביותר להציג תוצאות חיפוש אורגניות היא קישור אליהן מחשבון Google Ads או SearchConsole שלך.
מודעות שופינג בגוגל
מודעות שופינג בגוגל (המכונות גם מודעות פרטי מוצר (pla)) ידועות כשיעור קליקים גבוה יותר באופן עקבי יותר מהמקבילות האורגניות שלהן, לכן צפו שהתוצאות האורגניות שלכם יהיו זהות. מחקר שערכה גוגל מ -2012 מצא כי קליקים בתשלום על תוצאות חיפוש אורגניות המשויכות למילת מפתח ספציפית (למשל "קנה" או "מכר") מעלים את שיעור הקליקים של המודעות שלך, גם אם המודעה בתשלום ממוקמת בתוצאה אורגנית קשורה. באותו עמוד. מחקרים של גוגל מראים גם כי באמצעות מודעות בתשלום וקידום אתרים אורגני, מפרסמים יכולים להגדיל את תוצאות החיפוש עד 50% מבחינת הקליקים לדף ועד 80% מסך תנועת החיפוש. אתה יכול להופיע גם במסוף החיפוש של גוגל כמודעה בתשלום או אורגני בחשבון מסוף החיפוש שלך, אך עליך לצפות שהתוצאות האורגניות שלך יהיו זהות או לא.
כיצד פועלים מנועי חיפוש
אחת העובדות הראשונות שעליכם להבין היא שמנועי החיפוש פועלים בצורה שונה מהעבר. רוב הקודמים היו יותר כמו מערכות מונעות מסד נתונים. עם ההתפתחות האחרונה של טכנולוגיות חדשות יותר כגון החיפוש המקומי, חיפוש הווידאו והחיפוש האנכי, כל מנגנון מנוע החיפוש משתנה.
פעולתו של מנוע חיפוש יכולה להיות שונה עבור משתמשים שונים. כאשר אתה מחפש משהו, מנוע החיפוש לא יגיב מיד. הוא יאחסן את התשובה במסד הנתונים לצורך אחזור מאוחר יותר. ישנם שני סוגים של חיפושים שאתה יכול לבצע בהתחלה, רחב ומדויק. מופיע כהתאמה רחבה או התאמה מדויקת בהתאם לדרישה. חשוב מאוד לדעת את ההבדל מכיוון שהוא ישפיע על אסטרטגיית הקידום האורגני שלך.
ככל שהאינטרנט משתנה, עם עליית המשתמשים וככל שסוג החיפושים מתבצעים, מנועי החיפוש מתאימים את האסטרטגיות שלהם בהתאם. מומלץ להתעדכן לגבי השינויים.