כתיבה לדפי נחיתה

כתיבה לדפי נחיתה - websteps

רוצים לעשות שינוי ? תרצה לשוחח עם נציגינו? השאר פרטים ונחזור אליכם בהקדם

אנו חושפים מספר מרכיבי מפתח הזורמים לכל דף נחיתה שאתה כותב כדי להפוך מבקרים ללידים כמו משוגעים. זה מיועד לקופירייטרים שצריכים לכתוב עותקים של עמודי נחיתה הממירים מבקרים ממבקרים ללידים.

מה עושים אם יש הרבה דפי נחיתה ?

אם יש לך מודעות רבות ודפי נחיתה רבים עליך ליצור מספר גרסאות לדפי נחיתה ולהשתמש ב- ConvertKit, כלי קופירייטינג חופשי עם קוד פתוח חוצה פלטפורמות, בו תוכל להשתמש כדי להבטיח את יחס ההמרה הטוב ביותר האפשרי עבור כל אחד ממסעות הפרסום והעתקי דפי הנחיתה שלך. אנו נעתיק את המרכיבים העיקריים של דוגמאות דף הנחיתה שעליכם לדעת וניתן לכם כמה נוסחאות מילוי – ב – ריקות שיעזרו לכם לכתוב עותקים טובים יותר של עמוד הנחיתה. אני אשתף גם כמה מהתוכניות המועדפות עלי להעתקת תבניות העתקת עמודי נחיתה בהן ניתן להשתמש כדי ליצור דפי נחיתה משלך באמצעות Convert Kit. כשאתה קורא את האלמנטים להעתק של עמוד הנחיתה, שקול כיצד לשלב אותם בהתבסס על תבנית עיצוב דפי הנחיתה שלך ו / או ערכת המרה.

חלקים שונים בדף הנחיתה יכולים לכלול שיחות לפעולות אם המוצר, השירות, ההצעה או הקהל שלך מצדיקים תוכן ארוך יותר.

לפני שתתחיל לכתוב תוכן עבור דף הנחיתה שלך, בדוק אם יש כוונת חיפוש לנושא זה. נסה לוודא שכל מה שאתה כותב רלוונטי לקהל היעד שלך, ולא רק ללקוחות שלך. קרא את התשובות ונסה לכתוב את המשפט הראשון בדף הנחיתה שלך כאילו אתה לקוח משלך.

מכיוון שדף הנחיתה שלך כנראה קצר יותר מכל דף אחר באתר שלך, אתה רוצה לומר כמה שיותר בכמה שפחות מילים. לעתים קרובות דף הנחיתה ארוך יותר מדפים אחרים באתר שלך, מה שאומר שאתה צריך להעביר את המסר שלך בכמה שפחות מילים שאתה יכול.

המראה מחקה את המראה והתחושה של דף הנחיתה שלך, כגון קישורים לקישורים באתר שלך, קישורים בפוסט בבלוג שלך או קישור לדפי המדיה החברתית שלך.

מטרת דף הנחיתה היא לעודד את הקהל שלכם לפעול, ועליו להיות מתוכנן לעודד את הקוראים לפעול.

בניגוד לצורות רבות אחרות של תוכן מקוון

תוכן של עמוד נחיתה חייב להניע את הקוראים לנקוט בפעולה קונקרטית. אנשי מקצוע יודעים לגרום לקוראים לפעול, בעוד שדפי הנחיתה אינם יעילים כאשר הם לא עושים זאת. לא רק לנסות לבדר או לחנך, אלא שאתה רוצה שייקחו צעדים קונקרטיים. אם אין לך הרבה מקום לעשות את זה, ייתכן שיהיה עליך להיות קצת יותר יצירתי עם התוכן שלך מאשר לרוב סוגי התוכן האחרים.

דפי נחיתה הם תוכן האינטרנט הקשה ביותר לכתיבה

דפי נחיתה הם תוכן האינטרנט הקשה ביותר לכתיבה ולכן הם כל כך יקרים, וגוגל מחפשת את האורך שבו הוא מדרג דפים, בדרך כלל 600 מילים ומעלה. זכרו שהמטרה הסופית של דף נחיתה היא לגרום לקונים פוטנציאליים לקנות את מה שאתם מוכרים, כך שלא תזדקקו לכמות רבה של תוכן כאשר הוא מציע חנות או קוד הנחה. במקום זאת, ייתכן שתרצה להשתמש בתמונות גדולות כדי למשוך את תשומת ליבם של הקוראים, אך מרבית הלקוחות זקוקים לחמישה עמודי תוכן בלבד בעמוד, מה שאומר שזה עולה כ- $ 10 עד $ 20 לעמוד (כולל עריכות). דפי נחיתה הם בדרך כלל בין 250 ל- 500 מילים, אבל אם הם מציעים מבצעים, קודי הנחה או הנחות, יתכן שתזדקק לתוכן כפול.

להצגת דף הנחיתה שלך יש השפעה עצומה על העותק שלך ותמונות עוזרות לקהל שלך להשתפר מושג מה הקשר למוצר שלך במידה שהוא יקרא אותו. ככל שאתה קורא את העותק של דפי הנחיתה, כך גדל הסיכוי שהם יקראו אותך והסיכוי שתקנה. —- לא משנה כמה יפה דף הנחיתה שלך, זה העותק שיוצר אותו, ועליך לוודא שיש לך רעיון טוב כיצד להציע ערך ולכתוב כדי להמיר אותו. כשאתה רושם כל מילה בעותק שלך, אתה צריך כדי להבין מאיפה מגיעים המבקרים שלך, מה הם ראו בה ולאן הם הולכים אחריהם עזוב את דף הנחיתה שלך. מכיוון שההצלחה של דפי הנחיתה תלויה אך ורק בטקסט, עליכם להיות זהירים מאוד כשאתם שוכרים קופירייטר של דפי נחיתה לעסק שלכם, אך לא משנה מה אתם עושים, עליכם להיות בטוחים שאתם מרוויחים כמה שיותר כסף. עם הערך שאתה מייצר ואיך שהוא מציע לך.

הידיעה מתי, כיצד ואילו פונקציות מרכיבות את דף הנחיתה שלך תלויה לרוב בסגנון ובקריאות. לפני שנכנס ליצירת קליקים לאחר דפי נחיתה, עלינו לבדוק אילו שיטות עבודה מומלצות זמינות למיטוב דפי הנחיתה שלך לאחר קליקים. אחד האלמנטים החשובים ביותר בלחיצה טובה על דף הנחיתה הוא מה שאנחנו מכנים "פעולה".