חנות אינטרנטית - אתרי סחר

חנות אינטרנטית - websteps

רוצים לעשות שינוי ? תרצה לשוחח עם נציגינו? השאר פרטים ונחזור אליכם בהקדם

חנות אינטרנטית הם זה ?

אתרי סחר אלו הם חנויות אינטרנטיות המאחסנות בתוכן עשרות אלפי מוצרים, המיועדים לקהלי לקוחות רבים ושונים, בכל אזור גיאוגרפי בו תבחרו לפרסם את אתר הסחר שלכם. חנויות אינטרנטיות התפתחו כתוצאה מהביקוש הגובר לחשיפה רבה של קהלי היעד השונים בכל רחבי העולם! אם בעבר הייתם פותחים חנות רגילה ברחובות העיר, אז כיום ניתן להקים אתר סחר, המשמש כחנות אינטרנטית – בה ימכרו כל סוגי המוצרים שלכם.

חנות אינטרנטית של websteps

WEBSTEPS מציעה עבורכם את מיטב צוותי המומחים אשר יעזרו לכם לבנות את אתרי הסחר המשתלמים והנוחים ביותר, תוך כדי חשיפה לקהלים גדולים ורחבים! חנות אינטרנטית במאה ה-21, זאת ההצלחה העסקית הבאה שלכם! השאירו לנו פרטים, ונציג מכירות WEBSTEPS ישמח לחזור אליכם בהקדם ולהעניק לכם את הפתרון האולטימטיבי לכל שאלה ועניין – עם WEBSTEPS אתם נמצאים בידיים אמינות ומקצועיות, איתנו העסק שלכם ימריא גבוה! כי השמיים הם לא הגבול בשבילנו – WEBSTEPS בונים לכם את העסק!

חנות אינטרנטית מה חשוב לדעת ?

חנות אינטרנטית ובכלל המסחר האלקטרוני בישראל ובכל העולם עולה משנה לשנה ומתפתח מיום ליום. כל יום נפתחות חנויות אינטרנטיות חדשות ואנשים מבצעים רכישות באלפי שקלים בישראל ובאלפי דולרים בעולם. כיום ניתן לרכוש באינטרנט כל דבר שאתם רק יכולים לחשוב עליו והדבר הכי נוח בזה שאין צורך אפילו לצאת מהבית וללכת לחנויות מכיוון שכל החנויות מוצגות בו זמנית על המסך שלכם בבית, בנוחות שלכם על הכורסה בסלון. הדבר הלא פחות חשוב זה שאין לנו צורך היום אפילו להתאמץ ולסחוב את המוצרים הביתה מכיוון שרוב חנויות האינטרנט עובדות מול חברות המשלוחים שמשלחות לנו את המוצרים עד הבית בזמן די קצר. 

ההבדל בין חנות פרונטלית לחנות אינטרנטית

חנויות פרונטליות זה כבר הדור של האתמול הדור של היום מעדיף את הרכישות ברשת והסיבות לזה הם רבות.

אחת הסיבות המרכזיות זה העלויות , חנות פרונטלית צריכה לשלם עבור שכירות, ארנונה, חשמל ועוד הרבה תשלומים נוספים שכמובן לא נשכח את תשלום העובדים שחייבים להיות לנו בחנות ועולים הרבה כסף לעומת זאת חנות אינטרנטית לא צריכה את כל הדברים האילה , חנות אינטרנטית העלות שלה היא אחסון שנתי ודומיין שנתי שבדרך כלל לא יגיע לגובה עלות החודשית של חנות פרונטלית כמו כן כמובן שאין לנו שום צורך בעובדים מכיוון שעובד אחד מול מחשב יכול לתת מענה למאת לקוחות בו זמנית. עיניים העלויות הזולות של חנויות האינטרנט מאפשר לבעל החנות למכור את המוצרים שלו הרבה יותר זול .

הדבר הנוסף והלא פחות חשוב זה הזמן, על מנת שנוכל לעבור 5 חנויות פרונטליות אנחנו נזדקק כנראה לפחות שעתים לטייל ביניהם לעומת זאת על מנת לבקר ב5 חנויות אינטרנטיות אנחנו נוכל לעשות זאת במקסימום תוך 10 דק בלחיצה על המקלדת ללא יציע מהבית.